Friday 24 July 2015

Terima kasih kerana berani cabar saya.

Teks: Nurul Aini Mohd Noor

Bismillah wa alhamdulillah..



Siang tadi saya buka cabaran untuk sesiapa sahaja yang mengenali saya. Satu LIKE bermaksud satu push up untuk saya. Selepas tamat tempoh masa yang diberikan, jumlah kiraan adalah sebanyak 28 kali. Mujur bukan 100!

Total calories burned for today!

Dengan tambahan : 

+ 28 push ups
+ 31 minutes elliptical workouts
+ 20 jumping jacks
+ 10 squats

Setengah jam sebelum buat senaman ni, saya minum segelas air yang dicampur dengan CINCH Energy Tea Mix - untuk tingkatkan stamina, menggalakkan pembakaran lemak serta mengelakkan rasa letih selepas bersenam.

Selesai workout, saya ambil sesudu Vivix - untuk detox dan proses recover sel dalaman badan.

Untuk beginner seperti saya, ok la ni kan?

Yang penting buat!


Apa-apa pun jutaan terima kasih untuk 28 LIKERS yang sudi cabar saya hari ni. Terima kasih kerana bantu (sokongan) saya membina otot lengan.

P/s: Nak tahu exercise kita berkualiti atau sebaliknya, tunggu bangun pagi nanti. Kalau rasa sakit-sakit tu maksudnya baguslah tu. :-)

Salam sayang,

Nurul Aini || 0137200029
Sahabat Shaklee Anda, 1103786

No comments: