Thursday 28 January 2016

Kasih anak buat abah

Teks: Nurul Aini Mohd Noor 

Bismillah wa alhamdulillah.


Sempena promosi Vivix yang berbaki 3 hari sahaja lagi ni, saya suka nak share testimoni mereka yang dah cuba dan amalkannya sehingga hari ni.

Sumber: Puan Nur Nitra

Bila kita dapat bantu orang lain, sama ada menjadi semakin sihat atau dari sudut material, kepuasannya pasti tak tergambar.
Hari ni saya nak share kegembiraan seorang anak. Ayahnya mengalami luka di bahagian kaki. Disebabkan ayahnya seorang pesakit kencing manis, lama-kelamaan luka tersebut menjadi semakin teruk. Dari luka kecil, merebak menjadi semakin besar dari sehari ke sehari sehingga kemuncaknya dah boleh nampak daging dan tulang kaki!
Kerana kasihkan bapa, anaknya menghubungi saya dan bertanyakan mengenai produk Shaklee yang bagus dan sesuai untuk ayahnya.
Alhamdulillah... 
Walaupun mengalami healing crisis, ayahnya tetap sabar dan konsisten dengan Shaklee. Daripada hanya mampu berbaring, ayahnya mula menjadi semakin segar dan bertenaga.
Membaca al-Quran selepas solat subuh bukan lagi perkara yang berat sejak sakit. Malah sekarang dah mampu turun ke kebun!
Saya sendiri yang mengikuti perjalanan ‪#‎ShakleeEffect‬ ayahnya turut tersentuh hati. Melihatkan kasih sayang seorang anak terhadap ayahnya. Sungguh duit bukanlah penghalang hatinya kuat nak lihat ayahnya kembali sihat. Di samping terharu memikirkan ketabahan si ayah yang ingin kembali sihat seperti dahulu. Umur 70-an, tidaklah sekuat mana. Tapi kesungguhan nak pulih seperti sediakala, kuat berdepan dengan ujian cukup memberi kesan kepada hati.
Dengan izin Allah, berkat kesabaran si ayah dan juga kasih sayang si anak, alhamdulillah luka yang dialami oleh ayahnya sudah semakin pulih. Daging sudah menutupi tulang, tinggal kulit sahaja yang belum tumbuh sepenuhnya.
Semestinya atas izin Allah juga, Vivix dan Zinc Complex membantu memulihkan luka tadi.
Syukur! 
Semoga pakcik sentiasa sihat dan cergas seperti sedia kala.

Untuk mereka yang 'sekapal' atau pun 'sekasut', ada mengalami masalah yang sama, sila dapatkan Vivix sekarang. Produk premium dengan kualiti terhebat. Sama ada memulihkan kesihatan atau mengekalkan kesihatan, Dengan tawaran harga super jimat, pembelian pastinya lebih berbaloi.
Yang sihat, tak perlu tunggu sakit untuk memulakan.
Yang sakit, tak perlu tunggu parah untuk mencarinya.

<3

Nota:
Shaklee sekadar membantu secara natural sebagai makanan tambahan untuk kita. Selebihnya kuasa Allah jua yang mengizinkan kesembuhan.

Salam sayang, 

Nurul Aini || 013-720 0029
Sahabat Shaklee Anda, 1103786

No comments: