Wednesday 19 August 2015

Shaklee Excellent! 100 tahun sudah~

Teks: Nurul Aini Mohd Noor

Bismillah wa alhamdulillah..


Tahukah anda produk dan inovasi Shaklee sudah berada di dunia selama 100tahun???

Amazing kan? 

Saya terlibat dengan Shaklee pun baru setahun. Tapi, walau cuma setahun dah bermacam-macam manfaat saya rasa setakat ni. Manfaat makan vitamin, guna produk, dan yang paling best bonus Shaklee yang tak pernah miss every month. Syukur alhamdulillah!

Bak kata mentor kuat saya: Sejak bisnes dengan Shaklee tak pernah sekali pun Shaklee gagal bayar bonus, tak kiralah musim raya ke, musim cuti sekolah ke, matawang naik ke matawang turun ke.. Setiap kali pertengahan bulan, mesti terima gaji sampingan dari gaji hakiki. Tak ada pun premis jualan, pekerja bawahan pun tak ada, masa bekerja flexible, nak buat 24 jam sehari pun boleh. Bekerja dari mana-mana sahaja yang kita suka!


Mengimbau sejarah Shaklee, produk yang bertahan selama 100 tahun ni bermula dengan Multivitamin pertama di dunia iaitu Multivitamin Shaklee (Vitalea) dan disokong dengan R&D serta penambahbaikan dari hari ke hari, tahun ke tahun untuk memastikan Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan mesra alam, di samping memastikan setiap penggunanya dapat manfaat maksimum dari Shaklee.

Secara purata, setiap pengguna Shaklee akan konsisten mengambil dan menggunakan Shaklee untuk 17-18 tahun dan merasai perbezaannya.

Saya dan keluarga saya sedang menikmati manfaatnya. Anda bagaimana?

Tak salah untuk bertukar ke Shaklee kerana pilihan kita semestinya yang terbaik. Yang penting MESTI KENA TAHU apa yang kita makan & guna. 

:-)

p/s: Multivitamin berusia 100tahun ni diberi PERCUMA bermula dari Mei sehingga Oktober 2015 sahaja (terms applies)



Dapatkan cepat-cepat! ;-)

Salam sayang,

Nurul Aini || 013-720 0029
Sahabat Shaklee Anda, 1103786

No comments: