Sunday 7 June 2015

National Conference Shaklee 2014/2015

Teks: Nurul Aini Mohd Noor

Bismillah wa alhamdulillah...

Pertama kali di sini. Berkumpul bersama seluruh keluarga besar Shaklee dari seluruh Malaysia. 

Ramai betul orang melayu. Tak dinafikan ada juga kaum Cina dan India. Tapi majoritinya melayu (Islam). Menutup aurat, bertudung labuh, berkopiah pun ada. Down to earth sahaja gayanya tetapi pendapatan bulanan mereka dalam Shaklee puluhan dan ratusan ribu. Awesome kan~

NC (National Conference) berlangsung selama dua hari. 6 dan 7 Jun 2015. Meh nak share gambar - gambar sekitar majlis semalam (6/6/2015).

Baru selesai daftar. Kami antara yang terawal.

Ada free health check disediakan serta konsultasi khas daripada Nutritionist Shaklee
yang didatangkan dari seluruh Malaysia
Pemandangan sekitar ruang legar Ekspo Shaklee
Anakanda tekun mendengar nasihat dari salah seorang Nutrionist Shaklee, kak Sarah
Giliran saya pula, bersama Nutritionist dari
Sabah - sangat baik dan peramah orangnya
Kak Yan sedang buat pemeriksaan kesihatan menggunakan
mesin Krada
Kak Yan pun dapat konsultasi daripada kak Sarah
Sementara kak Yan buat pemeriksaan kesihatan, saya dengan Mira (Amirah)
ambil kesempatan untuk singgah di booth NutriWhite
Majlis sebenar bermula. Grand tengok hiasan pentas. Dah macam Asia's Got Talent
Business Growth Award - ni salah satu barisan sahaja. Berderet-deret
SID yang dapat award ni
Kak Hany - mak Honeycare (super mak tok saya) pun dapat award. Suami dan
anak-anak pun boleh ikut naik pentas. Best kan
Barisan ketiga daripada puluhan SID yang menerima Car Bonus Award
Master Farihah (super duper mak tok saya) menerima BG (Business Growth) Award dan Bonus Incentive 22K

Keluarga Shaklee saya, dari kiri Master Farihah (Surijunior), kak Hany Fariza (Honeycare), sahabat saya Zini, dan hujung sekali anakanda saya Amirah. Missing dalam barisan ni adalah mak tok saya kak Aina Fazlina (Aleef Garden) dan mak saya Ain Shari. Wish they were here with us
Gambar mahal. Pertama kali bergambar berdua
dengan beliau - mak Surijunior. Sempat menitipkan mutiara
nasihat selepas bergambar bersama
Moment istimewa - semuanya berkaca mata
Inilah mak tok saya, kak Aina Fazlina (kiri) bersama super mak tok saya, kak Hany Fariza. Kedua-duanya diraikan dalam Star Award Achiever Dinner. Sampai masanya nanti kita dinner sama-sama satu meja

Habis cerita semalam. Hari ni tak dapat nak datang, duduk mendengar perkongsian hebat dari barisan Masters. NC tahun depan saya nak datang sebagai Star Award Achiever. Mana tahu ada rezeki saya. Percaya sebelum berjaya.

Salam sayang,

Nurul Aini || 013.720.0029
Sahabat Shaklee Anda, 1103786

No comments: