Sunday 1 February 2015

Detoks Sihat Semulajadi dengan Shaklee

Teks: Nurul Aini Mohd Noor

Bismillah wa Alhamdulillah... 

Nak tahu sesuatu?

Shaklee ada banyak suplemen khusus untuk bantu bersihkan sistem dalaman badan kita. Terdapat pelbagai 'agen detoks' untuk diperkenalkan kepada semua. Meh tengok satu-satu ;-)

Alfalfa Complex
Ni suplemen favorite saya. Pelbagai manfaat dengan pelbagai kegunaan. "Jamu Moden" terbaik untuk semua. Meneutralkan darah yang berasid. Mencuci usus dan menyingkirkan lemak serta kolesterol jahat. Mengembalikan tahap normal badan yang berasid.

Cinch Energy Tea Mix
Energy booster yang menjadi peneman terbaik semasa pemanduan jarak jauh. Alternatif terbaik menggantikan minuman berkafein yang memudaratkan kesihatan. Dihasilkan daripada teh hijau yang boleh membantu meningkatkan metabolisme dan memberi tubuh nutrisi dengan kandungan serat dan potasium di dalamnya.

Herb-Lax
"Julap" yang selamat. Bagus untuk usus dan proses penghadaman kita. Membantu proses pergerakan semulajadi usus dan merangsang usus melakukan proses pembersihan. Mengatasi masalah sembelit. Membantu mengempiskan perut.

DTX Complex
Menyahtoksin hati dan menggalakkan fungsi hati yang sihat. Juga membantu pengaliran hempedu yang normal. Bertindak sebagai penapis toksin dalam badan serta menyingkirkan racun yang berkumpul dalam hati.

Garlic
Antibiotik yang selamat dan semulajadi. Alternatif terbaik bagi menggantikan panadol dan paracetamol. Mengeluarkan raksa dengan pantas. Menghalang kerosakan hati akibat pengumpulan sisa bahan kimia dalam badan.

Peppermint Ginger Plus
Melegakan senak perut. Membuang angin dalam badan serta menenangkan perut. Juga membantu proses penghadaman dan mencuci usus.


Banyak kan?

Apa yang pasti semuanya SELAMAT, BERKESAN, dan MESRA ALAM.

Mana-mana yang berkenan, boleh hubungi saya ye.

Salam sayang,

Nurul Aini || 013-720 0029
Sahabat Shaklee anda, 1103786


*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan merawat, mencegah, men'diagnose' apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

No comments: