Monday 2 February 2015

Bertenaga sepanjang minggu exam!

Teks: Nurul Aini Mohd Noor

Bismillah wa alhamdulillah..

#throwback..

Bila datang study week & exam week, benda wajib saya perlu cari adalah nescafe. Nak stay up dengan sahabat-sahabat kat Al-Irsyad.


Dulu kami ni suka 'port' dekat masjid ramai-ramai. Dari Maghrib sampailah Subuh esoknya. Lepas solat Maghrib, solat sunat, lepas tu baca al-Quran tunggu masuk solat Isya'. Dah selesai Isya', baru start study. Jika Allah izinkan, pagi esoknya bangun qiyamullail, sampai Subuh. Selesai liqa' ma'thurat, pergi breakfast sama-sama, lepas tu bersurai. 

Tapi yang menariknya kami ni tak ada pun yang sama course, semua lain-lain bidang. Saje nak study sama-sama. Hati kami bertaut kerana al-ma'thurat. Dengan al-ma'thurat kami berukhuwwah.

So setiap kali nak buat aktiviti ni, saya mesti pastikan stok nescafe saya cukup. Bertin-tin saya minum untuk tahan ngantuk. Bukan setin dua tin, tapi 4 tin sekaligus, baru mujarab! 


Tapi sekarang, dah berkenalan dengan Shaklee, baru saya tahu ada suplemen penambah tenaga: Cinch Enegry Tea Mix. Selamat dan berkesan. Tak ada kafein dan bagus untuk mereka yang nak turunkan berat badan.

Bila dah ada ni, tak perlu dah nescafe. 1 sachet je boleh kalah 4 tin tu. Kenapalah tak kenal Cinch Tea ni dari dulu. Dah banyak tin nescafe masuk perut ni, sekarang terpaksa kerapkan detox. Ambil perhatian ye, kafein bahaya untuk kesihatan tau.

So, adik-adik, kalau nak berkenalan dengan Cinch Tea ni boleh whatsapp saya. Apa-apa pun, semoga cemerlang dunia akhirat.


Salam sayang,

Nurul Aini || 013-720 0029
Sahabat Shaklee anda, 1103786

No comments: