Monday 23 February 2015

Bertenaga dengan Performance Drink Shaklee

Teks: Nurul Aini Mohd Noor

Bismillah wa alhamdulillah.. 


Entah sejak bila saya mula jatuh cinta dekat PD (Performance Drink) ni. Asalnya saya nak try sebab selalu lemah badan. Ada sekali tu saya keracunan makanan, saya disyorkan oleh kakak usrah saya untuk minum PD ni.

Sejak tu lah saya mula berjinak-jinak dengan PD. Biasa saya bancuh waktu pagi untuk bekalan di ofis. Untuk kakak pun saya bancuh, sebab saya tahu dia banyak sangat kerja di ofis. Alhamdulillah, dah kurang rasa mengantuk, bibir tak kering, bertenaga sampai petang!

Meh rasa sendiri. Dapatkan PD anda hari ni!~

Salam sayang,

Nurul Aini || 013-720 0029
Sahabat Shaklee anda, 1103786

* Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan merawat, mencegah, men'diagnose' apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

No comments: