Sunday 8 February 2015

Berani bermimpi!~

Teks: Nurul Aini Mohd Noor

Bismillah wa alhamdulillah.. 



Berangan untuk memasang impian??

Saya bukanlah seorang yang selalu berangan-angan setinggi gunung. Sebab setiap kali berangan, minda saya sendiri yang akan mematikan angan-angan tersebut. Mungkin sebab saya dah terbiasa dengan cara 'go with the flow'.

Tapi…

Malam tadi saya belajar untuk berani berangan,
Bukan berangan kekosongan,
Tapi berangan melakar impian,
Mengubah impian menjadi harapan,
Menukar harapan menjadi kenyataan,
Bulatkan angan-angan bersama iman,
Teguhkan iman percaya adanya Tuhan.


Misi mendidik diri untuk PERCAYA sebelum BERJAYA


Jom pasang angan-angan!~

p/s: saya suka nak share words dari senior saya, kak aina. Jom baca…

Credit: Sis Aina Fazlina Mistiran

Salam sayang,

Nurul Aini Mohd Noor || 013-720 0029
Sahabat Shaklee anda, 1103786

No comments: