Thursday 1 January 2015

Cinch Tea Mix: Favorite saya!

 Teks: Nurul Aini Mohd Noor

Bismillah wa alhamdulillah..

Meh nak share sikit..berita baik untuk semua Shaklee lovers dan mereka yang baru-baru nak kenal Shaklee. Ada hot item dah kembali available tahun ni, yang memang menjadi produk favorite saya.

Sumber: Shaklee

WHY? KENAPA??

Sebab produk ni dihasilkan daripada campuran teh terbaik, diadun dengan berhati-hati bagi menghasilkan minuman yang luar biasa hebat! 

Sumber: mamaqaireen
~ meningkatkan tahap metabolisme
~ meningkatkan tenaga secara semulajadi
~ selamat, tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan
~ diminum secara panas atau sejuk, dibancuh begitu sahaja atau dicampur dengan minuman lain
~ alternatif terbaik kepada minuman bergula dan berkafein seperti kopi dan sebagainya.

Dipek dalam bungkusan yang mudah dibawa dan senang disediakan.

Sumber: Shaklee

Sekotak ada 28 sachet.

Sekotak berharga RM 131, bermakna 1 sachet berharga RM 4.70. Tapi bila dibancuh dalam sebotol air 1L (yang biasa saya buat), dia punya POWER = 4 tin NESCAFE. 

Saya dah cuba. Kerana itu saya berani syorkan kepada semua. Sekarang saya dah tak perlu nescafe, old town white coffee, dan sebagainya untuk teman saya semasa pemanduan jarak jauh.

Bagus ni untuk mereka yang nak berhentikan ketagihan kafein!

Bagi yang nak turun jadi SUKARELAWAN nak bantu mangsa banjir, saya galakkan anda ambil ni untuk kurangkan rasa letih dan ngantuk, kurangkan rasa lapar.

Saya dah rasa. Anda bila lagi?

Kalau rasa nak beli dengan harga lebih murah, hubungi saya. Nanti saya cerita ;-)

Jom baca testimoni mereka yang dah cuba, selain saya:



*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsikan di laman ini bukan  bertujuan untuk merawat, mencegah, men'diagnose' apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat daripada pakar kesihatan.

No comments: