Friday 23 January 2015

Alfalfa dan simptom 'Healing Crisis'

Teks: Nurul Aini Mohd Noor

Bismillah wa alhamdulillah …

Mai nak cerita something. Ada sesuatu tentang ALFALFA yang saya nak share dengan semua. 


Masa mula-mula makan ALFALFA ni, saya start dengan 3 biji dulu. Lepas 3 - 4 hari lebih kurang, saya start rasa pening kepala, muka naik jerawat, dan adakalanya muka rasa gatal-gatal. Cop..cop.. jangan gerun pula ye.

Tau tak sebab apa jadi macam ni?

Symptom ni la yang dikenali sebagai healing crisis. Proses penyembuhan. Ini merupakan perkara biasa di mana alfalfa yang kita makan tadi akan bertindak sebagai agen detox. Ia akan singkirkan segala toksin yang ada dalam badan kita.

Sumber: Ummimarsya

Proses ini akan mengambil masa sikit, berbeza mengikut individu. Kita nak bersihkan rumah baru, nak pindah masuk pun ambil masa kan. Apatah lagi kalau badan kita yang tak pernah detox, makan minum ikut suka, pencemaran persekitaran pun boleh effect badan kita juga, tu yang macam-macam penyakit singgah tu. Huhu na'udzubillah, mohon dijauhkan semuanya..

Sumber: Google

Tapi tak usah risau. Ini untuk sementara waktu sahaja. InshaAllah nanti elok balik. Kena la sabar sikit. Teruskan makan alfalfa tu dan minum air secukupnya (mengikut keperluan badan kita). Bila dah bersih semua sekali, muka bersih, jerawat hilang, parut hilang, keputihan tak ada, badan pun sihat je.

Nak tak macam tu? So tau apa nak buat? Kenalah usaha dari sekarang.

Cara mana nak usaha, meh whatsapp saya ok.

Salam sayang,

Nurul Aini || 013-720 0029
Sahabat Shaklee anda, 1103786



p/s: meh baca cerita mereka yang lalui gejala healing crisis macam saya...





*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan merawat, mencegah, men'diagnose' apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

No comments: