Tuesday 2 December 2014

Bertenaga dengan Shaklee!~

Teks: Aina Muslih

Bismillah wa alhamdulillah..

Alkisah, semalam stay up dengan grandtok & grandmak. Terasa persis zaman belajar di al-Irsyad! (Kenangan~)

Dulu nak stay up, nak bertahan sampai pagi, minum air berkafein bertin-tin dalam satu masa.



Sekarang dah kenal Shaklee, tak perlu dah seksa diri. Banyak solusi lain, kita yang tentukan!

Perhatian untuk mereka yang termasuk dalam senarai berikut:

~ Adik-adik yang sibuk nak hadapi minggu midterm test, assignment yang menimbun
~ Sahabat-sahabat yang perlu bekerja shift malam
~ Perlu memandu jarak jauh

Saya ada TIPS untuk kekal cergas & bertenaga ^__^


#Testimoni sendiri

Kebiasaannya kalau saya balik Kluang dari Putrajaya (selepas balik kerja), paling kurang pun saya akan berhenti sekali di R&R Melaka untuk tidur. Kalau banyak sangat kerja, memang sah-sah la akan berhenti banyak kali. Tapi sejak 'grandmak' saya kenalkan Cinch Tea ni, saya rasa saya hanya berhenti untuk isi minyak sahaja! Alhamdulillah selamat sampai ke destinasi.

Boleh tambah air sejuk/panas, minum begitu sahaja atau campur dengan Teh O Ais Limau atau ESP. Memang teramat bagus!~

Sesiapa nak cuba, boleh hubungi saya. Teramat sangat advisable!~

013-720 0029

No comments: