Thursday 8 January 2015

Selamat, Berkesan & Mesra Alam

Teks: Nurul Aini Mohd Noor

Bismillah wa alhamdulillah..

Cerita semalam~

Bersembang dengan agen insurans saya semalam, dia tanya saya:

"Dah lama ambil Shaklee?.. kenapa pilih Shaklee?"

Saya tersenyum..

Dulu kalau orang tanya mungkin saya malu, segan, tak mampu nak jawab.

Tapi sekarang tidak lagi. InshaAllah saya yakin dengan apa yang saya pilih. Saya jawab:

Saya pilih Shaklee sebab suplemennya berkualiti, diuji secara klinikal, dan yang penting HALAL.

SELAMAT, BERKESAN & MESRA ALAM

Saya tidak bermula terus dengan perniagaan. Saya join untuk saya cuba dahulu. Selepas dah makan, dah rasa keberkesanan Shaklee, barulah saya berani dan bersemangat nak SHARE dengan keluarga, sahabat-sahabat dan semua yang belum tahu tentang 'kehebatan' Shaklee.

Kamu tidak akan tahu kalau kamu tidak mencubanya sekarang!

Sumber: Shaklee


Ok, nanti kita sambung lagi~ 


Salam sayang,

Nurul Aini || 013-720 0029
Sahabat Shaklee anda, 1103786

No comments: