Wednesday 1 April 2015

Pencuci muka Shaklee

Teks: Nurul Aini Mohd Noor

Bismillah wa alhamdulillah..

Seharian di tempat kerja, kemudian bersesak-sesak dengan orang ramai dalam train. Menempuh lambakan manusia yang memenuhi KL Sentral pula..

Rasa banyak sangat 'bendasing' yang melekat kat muka. Habuk, asap rokok, asap kenderan , dan entah apa lagi yang tak nampak dek mata kasar, tapi berupaya menunjukkan kesan bila banyaknya 'gunung-ganang, bukit-bukau' menumbuh kat permukaan wajah nanti.

Sebelum jerawat-jerawat ni menampakkan 'wajahnya', kita cegah dulu dengan ni..

Gentle Deep Foaming Cleanser
~ Menjadikan kulit segar dan bersih berseri. 
~ Mengandungi ekstrak rumpai laut yang boleh menghilangkan kekotoran seharian, membuang sel-sel mati dan menegangkan kulitt
~ Tidak mengandungi buih sabun ini kaya dengan bahan pelembap seperti kacang soya yang dapat menyeimbangkan kesihatan dan kelembapan kulit. 
~ Bahan lain seperti alga hijau bertindak menyahtoksin dan melembapkan kulit. Manakala Strawberi Begonia pula membantu mencerah dan menyeimbangkan pigmen.

Try la, mesti sedap je tangan tu sentuh muka. Selembut sutera! Nak cuba boleh sms/whatsapp saya ye.

Salam sayang,

Nurul Aini || 013-720 0029
Sahabat Shaklee anda, 1103786

* Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan merawat, mencegah, men'diagnose' apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

No comments: