Thursday 26 March 2015

Sistem pembelian Shaklee yang sangat mesra pelanggan!

Teks: Nurul Aini Mohd Noor

Bismillah wa alhamdulillah..

-Repost-


Dari semalam saya cuba key in order dalam sistem Shaklee2U. Tapi bila sampai part payment, dia bounce balik, suruh saya log in semula. Pagi ni cuba sekali lagi pun macam tu juga.

So hari ni saya hubungi Shaklee dan terus submit order. Untuk pembayaran, ada 3 pilihan disediakan,
  1. e-debit
  2. kad kredit
  3. online transfer ke Maybank

Saya pilih cara ke-3. Selepas selesai buat pembayaran, dalam 10 minit lebih kurang, bahagian khidmat pelanggan Shaklee akan telefon kita untuk dapatkan pengesahan pembayaran. Apabila bayaran telah diterima, tempahan akan diproses serta merta. Selesai!

Sangat mudah kan. Kalau tak sempat ke cawangan Shaklee, boleh order secara atas talian atau pun melalui panggilan telefon.


Jom 'berShaklee'~

Salam sayang,

Nurul Aini || 013-720 0029
Sahabat Shaklee anda, 1103786

p/s: kalau nak order online, kena melalui pc atau laptop. Setakat yang saya dah cuba, tak boleh lagi order melalui handphone atau tablet. Saya harap akan datang ada apps khusus untuk order Shaklee. Bestnya!!

No comments: