Thursday, 15 January 2015

Bonus Shaklee dah masuk!

Teks: Nurul Aini Mohd Noor

Bismillah wa alhamdulillah.. 


Heeee hajat hati tadi nak transfer duit kat supplier Aina Muslih. Tengok-tengok available balance in account dah increased. Aik pelik ni, rasa hari tu dah keluarkan sikit, mestilah dah kurang.

Check punya check, baru perasan BONUS SHAKLEE dah masuk!! 

Alhamdulillah..syukur lillah!~ Ada duit lebih bulan ni. Bolehlah bayar duit koperasi surau dengan bayaran untuk qurban tahun ni. Allah Allah, riang ria betul! ;-)

Untung ada rezeke lebih ni. Boleh bayar hutang, bagi kat mak ayah, belanja adik beradik, dan bantu mereka yang memerlukan. Kalau kita tak usahakannya, macam mana nak dapat, ye tak?

Haaa, kamu pun boleh cari duit lebih tau. Nak tau macam mana, boleh contact saya, kalau segan, whatsapp pun boleh.

Salam sayang,

Nurul Aini || 013-720 0029
Sahabat Shaklee anda, 1103786

p/s: jom sujud syukur!~~ 

No comments: