Thursday 18 December 2014

Jerawat cerminan dalaman kita?

Teks: Nurul Aini Mohd Noor

Bismillah wa alhamdulillah..

Mai nak kongsi sikit pasal JERAWAT ;-)

Sumber: Google


Perempuan. Normal kan menjerit, risau, gundah-gulana kalau muka timbul jerawat. Time ni lah komited cuci muka dengan segala pembersih muka. Sapu muka dengan toner, tepek jerawat tu dengan krim jerawat, segala bagai. Masa muka bersih, takdenye bersungguh jaga muka..

Sumber: Google


Tapi, ketahui sesuatu, jerawat bukan semata-mata kerana masalah muka. Boleh jadi jerawat yang timbul tu menunjukkan ada masalah lain dalam sistem badan kita. Cuba tengok ni..

Sumber: Fai Nardir

Cuba periksa gambar yang saya kongsikan di atas ni. Ketahui punca jerawat anda, dapatkan nasihat pakar dan pilih suplemen/produk yang bersesuaian.

Ingat ye, bukan semua produk kecantikan yang ada di pasaran menggunakan bahan semulajadi dalam 'ramuan' asas mereka. Jangan main beli je produk-produk kecantikan. Nanti jerawat tak hilang, yang dalam badan pun semakin melarat.


Jadi pengguna yang bijak!~


Nurul Aini Mohd Noor || 013-720 0029
Sahabat SID anda: 1103786


p/s: Shaklee ada pelbagai suplemen dan vitamin yang bagus-bagus, pelbagai manfaat dan kegunaan. Apa yang pasti, semua produk Shaklee berasaskan bahan semulajadi. Hanya yang terbaik untuk kita ;-)

Sumber: Ajuyarashid


* Segala testimoni/ penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan merawat, mencegah, men'diagnos' apa jua penyakit. Pembaca digalakkan untuk mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan.

No comments: